torsdag 8. mai 2014

Gjestedesigner i mai - 2. innlegg

Dere husker vel den flotte premien som Project Life Norge og Papirdesign vil gi til vinneren av konkurransen jeg introduserte forrige uke? I denne posten fikk jeg lyst til å bruke noe av akkurat disse produktene på sidene mine.

Fjorårets mai var helt fantastisk her nord, og en nydelig maisøndag i fjor, dro hele familien på en liten tur i vårt nye nærområde, og så på utsikten fra "haugen" bak huset...Den var ikke så verst..


Jeg har brukt de to arkene som Papirdesign har laget med slike PL-kort til denne dobbeltsiden.
I utgangspunktet kan det se ut til at kortene er laget til bursdagsfeiringer, men som dere ser kan de veldig godt brukes i andre sammenhenger også. Vanligvis liker jeg at det er litt knallfarger på slike kort til lommescrapping, men her synes jeg det passet godt med litt mer duse farger.

Har i grunn ikke pyntet så veldig mye på disse sidene. Et par trechippies, en blomst og litt thickers i tillegg til et stempel ble pynten på den første siden.

Har brukt flere stempler på denne siden.. 

For også å følge forrige ukes utfordring, har jeg også gjort litt mer med noen av kortene - men ikke så alt for mye.. Det gjør seg liksom nok med et par stempler, blomster eller chipboards. Her er iallefall et par av kortene mine denne gangen:

Papirdesign lanserer hvert år nye kalenderark, og i fjor eller forfjor kom det noen småkalendre som jeg har rammet inn med chipboardrammer fra Crate. Har også funnet frem noen helt flate blomster som kan brukes på PL-sider, for de er som sagt helt flate! Den andre siden her er egentlig et bursdagskort, men jeg klippet ut "en herlig dag" over og limte over bursdagsteksten som opprinnelig stod på kortet og da ble det mer anvendelig til annet bruk også.

På to av småkortene mine stemplet jeg med kamerastempler fra ei fotoplate Papirdesign har. Jeg digger denne plata og har lenge tenkt jeg skal bruke disse på Pl-sider. 

Her ser dere de to arkene jeg har brukt:


Ha en fin uke så lenge, og husk å bli med i utfordringen min da!! Den finner du her, og jeg minner igjen om den flotte premien:

Da ses vi igjen om en uke:-)
Marianne



3 kommentarer:

  1. åhhhh Herlig Marianne.. Jeg må helt klart ha disse stemplene jeg..Råååå digg ♥ og arkene...:)

    SvarSlett
  2. Jättefint uppslag! Härliga färger och stämplar!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte sider. "Enkel" men veldig fint pyntet :) Liker :)

    SvarSlett