lørdag 14. juni 2014

Färdigmatchat kit

Det är så smidigt att få ett kit med papper och dekorationer som är färgmatchat! Jag har också fått prova på att använda produkter från det svenska företaget The Green Hyena som Linda skrev om här och så här blev mitt inspirationsuppslag:
Uppslag vecka 3-4

Vecka 3
Vecka 4
Trädekorationerna och Thickers är från mitt eget material. Mönstrat papper, die cut "Hello" och knappen är produkterna från kitet. Tack till The Green Hyena för att jag fick testa några av era produkter den här veckan!
http://thegreenhyena.com/

Scraphälsningar från Sverige!
Anna

3 kommentarer:

  1. Liker så godt de "rene", lyse fine sidene dine :) Stilig å feste tekstfeltene på med stifter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vad roligt att du gillade mina sidor! En Tiny attacher kan jag rekommendera ;)

      Slett
  2. Galet snygga sidor! Gillar att du inte fyller hela fickan med fotot, utan har med så pass mycket journaling på varje bild. Blir så inspirerad och vill bara sätta igång själv!!! (men har ett bröllopskort som måste göras först... )

    SvarSlett