mandag 23. juni 2014

Livet i fjæra

Heisann :) et lite inspirasjonsbidrag fra Vestlandet her i dag. For oss som bor langs kysten, er vannkanten et fast innslag sommer som vinter, og hva er vel sommer uten å rote i fjæra? Jeg har laget en liten bildeserie med storebroren i huset og fetteren som koste seg maks i vannkanten hos besteforeldrene en fin sommerdag i fjor sommer :) 

De fargede kortene er fra Becky Higgins Themed cards - Boy, mens kortet nederst til venstre er fra Midnight Edition. Jeg har leita fram igjen alfabetstemplene som jeg gikk heftig til innkjøp av da jeg først begynte å scrappe, og tittelen "gutta boys" er stemplet med ett av disse settene. De turkise bokstavene og hjerter/trekanter er fra den herlige og fargerike Heidi Swapp-kolleksjonen. De er så herlige at jeg nesten er redd for å bruke dem..



2 kommentarer:

  1. Så heldig dere er som bor slik til :) Jeg er oppvokst i en kystby og vi var også ved/på sjøen sommer som vinter, har mange gode minner derfra. Nå bor jeg i innlandet men har heldigvis et stooooort vann få meter fra huset :)
    Flott side du har laget. Liker at du har tatt frem de gamle bokstav stemplene, er de av foam? Har en del sånne liggende jeg også, og tar de frem fra glemselen med jevne....eller ujevne mellomrom he he. Liker at du har stemplet delvis oppå bildet. Ler av det der med at ting er så fint at en er redd for å bruke det hi hi, kjenner meg godt igjen der ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. vi er veldig heldig ja :) Jeg vokste opp på innlandet, men kunne ikke tenke meg noe anna enn å bo på kysten etter 15 år her i vest :) takk for det, ja det er foam :) blir litt ujevnt siden bokstavene er plassert i forskjellige høyder på sine klosser, men det er jo tross alt litt av sjarmen ;) hehehe, litt for mange ting som er for fine for anledningen ja, det jobbes stadig vekk med forbedring på området :p

      Slett