torsdag 21. august 2014

et lite tilbakeblikk :)

Heihei :) Da har hverdagen igjen innhentet de fleste, men jeg har tenkt å ta dere med tilbake til varmen en tur, om så bare en liten snartur :) Dette er den spede begynnelsen på bildeserien fra sydenturen vår for tre år siden, hvor vi kosa oss glugg i ei uke på våren.. Planen er at alle bildene skal komme inn i album, får se hvor lang tid det tar før det skjer :p

I dag viser jeg en av de aller første PL-sidene jeg laget, før kortdillaen satte inn for fullt.. De to blå kortene er fra Baby for him minikit'et, det grønne kortet med pila på er en freebie jeg printa ut, mens de fire andre kortene er rester av mønsterark-bunken min.. 

Det var da jeg holdt på med denne siden det gikk opp for meg hvordan jeg kan få brukt opp alle rub-ons'ene som har ligget i skuffa altfor lenge.. bokstavene er fra alfabetsettet til Sn@p, de er rett og slett bare diggbare!

Det var alt fra meg for i dag, ønsker alle en flott dag og ei herlig helg når den kommer :)


2 kommentarer:

  1. Helsköna semesterbilder på helskön liten gutt! Fint sammansatt sida med passande kort och pynt!

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk, Cornelia :) Utrolig rart å tenke på at denne tassen fylte fire år i sommer, og at lillebroren nå er omtrent like gammel som storebroren er på bildene her :)

      Slett