fredag 8. august 2014

Gjestedesigner august #2

Christin tilbake her og i dag skal jeg vise dere med hvilke produkter jeg har laget en del av mine journalingkort jeg brukte forrige uke og i dag.


Jeg bruker noen ganger et gammel islager for å blande farger. Her ser du at jeg har blandet Ecoline, mister og vannfargepalett.  (akkurat her har den tørket litt ut....)


For å lage dette kortet har jeg brukt et beger som over, dyppet vannpenselen i og malt inne i en stencil, og etterpå så har jeg  bare brukt en vanlig tynn svart penn og laget streker.  Ikke ha for mye vann og farge da flyter det litt lett. 


På dette kortet har jeg bare brukt en spatel og dyppet i den tynne Ecoline fargen og dratt fargen utover.  Dette kan gjøres med alle typer vannfarger på samme måte som akrylmaling.  Her har jeg også brukt sirkelmal og sydd litt.


Dagens siste eksempel er at jeg har brukt en rund pensel, dyppet i Ecoline og malt, deretter igjen brukt en svart penn og tegnet rundt.



Her er dagens oppslag.  Der jeg ikke har laget egne journalingkort så er det kort fra Amy Tangerine Plus One Minikit








4 kommentarer:

  1. Vilka fina sidor! Så snygga!

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt å se hvordan du lager kortene dine og fin inspirasjon med flotte sider :)

    SvarSlett
  3. Fint beskrivet hur du gör och väldigt inspirerande... men såååå långt från det jag brukar göra att jag baxnar lite... hur ska jag ta mej i kragen och sätta igång?! *S*

    SvarSlett
  4. Nydelige sider og kjekt å se hvordan du lager de :)
    Bruker selv Ecoline, og synes den er helt fantastisk.
    Må finne frem de igjen nå etter å sett her hva du har gjort :)

    SvarSlett