tirsdag 21. oktober 2014

på tur med hurtigruten

et lite inspirasjonsinnlegg fra meg i dag, siden mannen er kommet hjem fra jobb, og har demontert hele pulten min (jubler, men stusselig å vente på at den nye pultplata skal tørke etter oljinga.. tålmodighet er ikke min sterkeste side, hehe)

I fjor tok jeg og minimannen Hurtigruta da vi skulle på besøk til mormor og morfar,. Det var første turen for minimannen, og det var stor stas! Dessverre ble det dårlig med bilder denne turen (nattseiling og små barn er vel ikke akkurat oppskrifta på fotoshoots..), så det blei ei side med bilder både fra turen og returen..  

Jeg har brukt en blanding av kort (Midnight edition og diverse Studio Calico-kit), og minimannen sitt nøkkelkort har også fått en plass på siden. Et par av bildene ble litt feil størrelse, og her har jeg brukt washitape til å fylle ut og skape litt ekstra effekt. 

Teksten er skrevet på PC for i det hele tatt å få plass til alt. Jeg har brukt en av favorittfontene mine -Talking to the Moon, og de to pilene på DETALJ-kortet illustrerer retningen vi reiste med litt reiseinfo. 

Jeg har holdt siden veldig enkel og ren, liker å la bildene og kortene tale for seg :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar