tirsdag 28. oktober 2014

Velkommen til Monika

Vi ønsker velkommen til vårt nye medlem i design teamet: Monika :D
Vi gleder oss masse til å jobbe med deg, og håper du vil trives sammen med oss i teamet.



Her er hva Monika skriver om seg selv:

Heisann! Mitt navn er Monika, bor i Steinkjer sammen med min kjære og våre fem barn - tre er mine og to er hans. Minstemann er 6 år, så kommer jentene på løpende bånd med sine 8 år, 12 år, 13 år og 15 år. Så her i huset er det mer enn nok å henge fingrene i. Det er noe som skjer hele tiden, og masse å ta bilder av :)
 I forhold til scrapping så har jeg bestandig likt å klippe å lime i albumene mine, så interessen for bilder og album har vel vært der i mange år. I 2002 kjøpte jeg mine første stempler og begyndte å dille litt mer med papir, og de første, veldig enkle kortene ble lagd. Gikk etterhvert over til å scrappe albumsider, og det er vel der jeg har hatt min store interesse. Men så kom jeg til et punkt der det ble heldt dødt på scrappefronten, det ble rett og slett litt for mye med hus, hjem, unger osv.
 Mye av det kommer av at jeg sliter med helsa, så jeg klarte rett og slett ikke å holde med så mye småpirk. Så da ble det et par år pause. Men så har jeg hele tiden savna scrapping, og titta rundt etter inspirasjon. Titta innom denne bloggen støtt og stadig. Så like før sommeren tok jeg kontakt med Linda og spurte henne litt rundt lommescrapping, viste jo at hun hadde drevet med det en stund. 
Så fant ut at dette må jeg bare prøve, og nå er jeg helt hekta :) Det som er så fint er at du kan lage ferdig bare noen kort i gangen, så kan du ta en pause, og det passer meg perfekt.

 Jeg har veldig variert stil i scrappingen min, liker å prøve litt forskjellig egentlig. Tar deg jeg har og leker meg litt mens jeg holder på.
 Titt gjærne innom bloggen min, den jeg bruker nå finner du her og min gamle blogg finner du her.



Velkommen til oss.♥
Linda


2 kommentarer:

  1. Hej Monika! Välkommen hit, det ska bli jättekul att följa dej här!

    Nu måste jag genast springa över och kika lite i din blogg!

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk! Veldig koselig å bli spurt om være med som DT :) Gleder meg til å jobbe sammen med dere :)

    SvarSlett