lørdag 1. november 2014

Gjestedesigner Novermber

Hallo på dere :-)

Heldige meg som fikk være gjest hos dere i november, tusen takk for tilliten <3


Jeg er Wibeke, gift, mamma til to gutter i beste tenårene 13 og 18 år, og ikke minst verdens vakreste Dina, 
en ukronet Cocker Spanieldronning på 5 år.

På dagtid jobber jeg som lærer på barneskolen, og resten av døgnet er jeg ikledd husmorrollen og tjenestepike for familien min som gir meg all verdens lykke og inspirasjon til å drive med hobbyene mine :-) Evig takknemlig for dem!

Er faktisk litt usikker på når jeg begynte med papirdilling, tror det drar seg mot 8 år nå...og siden da har jeg gjort mye forskjellig. Er nemlig så urolig av meg at jeg nesten hele tiden må variere og prøve nye teknikker og ting. De to siste årene har jeg laget mest Sn@p!, Project Life og Art Journal.

Gjennom prosjektene mine prøver jeg så langt det er mulig å bruke humor, humor er viktig for meg i en hektisk hverdag. Føler jeg må le litt hver dag! Men selvsagt er det dager som ikke er fullt så "happy", og jeg dokumenterer selvsagt det også.

Men over til noe helt annet....jeg kan ikke helt forstå at det er november allerede, tiden flyr jo bare så himla fort avgårde....snart jul og alt - joda, *hysj* jeg har smakt på julebrusen og kakemann allerede *fnis* ille godt!

Når vi nå først snakker om tiden som flyr avgårde, da er jeg så takknemlig for Project Life til å dokumentere store og små begivenheter...begivenheter? Hva med alle små øyeblikk da? Selvsagt...Alle øyeblikk er verdifulle!

*****
Utfordring fra meg til dere...

Guttene mine har drevet med sport hele livet, og det har slått meg at jeg har dokumentert det altfor lite - 
så derfor har jeg en sporty utfordring til dere :-) 

Lag en side med action eller sport, og la gjerne fargene blå, 
lilla, orange eller grønn synes godt!
(Må ikke være bare sportslige aktiviteter asså, action kan være hva som helst.)

Gleder meg til å se hva dere lager !

Kreative klemmer fra Wibeke



Her er premien dere kan vinne:


Her er min side:

Jeg har funnet frem gamle bilder fra en "viktig" hockeykarriere hos minstemann,
og bilder fra slike situasjoner blir ofte dårlige - men hva gjør vel det? Ingenting...det 
er disse små øyeblikkene vet du <3



DT har også laget inspirasjon til dere:

Randi



                                                                    Monika:


                                                                Linda:









11 kommentarer:

  1. Stort velkommen som gjestedesigner her Wibeke. Gøyal oppgave som jeg koste meg masse med å lage :) Gleder meg til å se hva annet du skal vise for oss :) Klem ;)

    SvarSlett
  2. Velkommen som gjestedesigner hos oss Wibeke. Kjempefin pl side du hadde lagd :) Flott oppgave som jeg kosa meg med :)

    SvarSlett
  3. Härlig utmaning och jag vet precis vilka foton jag ska använda till min sida! De är på väg från fotoframkallningslabbet i denna stund... tror att färgen kommer att bli orange... en färg jag sällan använder. KUL!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig velkomst! Takker så ydmykt ❤️

    SvarSlett
  5. Sådärja! Nu ligger min länk där den ska! *ler*

    SvarSlett
  6. Jeg scrappet en PL til denne, men ble så usikker....går det greit med en ferie PL og aktiviteter man gjorde i ferien, eller blir det for lite action?

    SvarSlett
  7. Hei Ann Kristin!
    Så klart det går bra :-) action kan defineres på mange måter.
    Gleder meg til å se siden din.

    Wibeke

    SvarSlett
  8. Är det tillåtet med mer än ett bidrag per person??

    SvarSlett
  9. Det er kun lov med et bidrag pr. person :)

    Monika - DT

    SvarSlett
    Svar
    1. Ok. Ser att någon deltar med två...

      Slett
    2. Jeg oppdaga det jeg også, så skal ordne opp i det! Takk for at du sa fra :)

      Monika - DT

      Slett