lørdag 15. november 2014

Så hyggelig å være gjest her :-)

Nå har jeg lyst til å dele en helt fantastisk dag med dere :-)

For fem år siden møtte jeg Dina Wakley for første gang, og hun var den som presenterte meg for sprayer og stensiler - ble ikke akkurat bitt der og da. Men det kom etterhvert, heldigvis! Men for ca. tre uker siden var jeg på kurs med Dina Wakley på Hobbykunst, og jeg lærte jammen å tegne!!! Ja, ikke sånn helt fint...men akkurat passe sleivete og ufint om jeg kan si det slikt *fnis*
Men nok til at det var skikkelig moro asså *nikker-på-hodet*

Jeg må liksom le litt av meg selv...gikk raskt til innkjøp av skisseblokk og flere tegneblyanter, for nå skulle det skikkelig øves. Og som Dina sa, det har lett for å bli det samme anskiktet/jenta på de fleste tegningene - det blir som en signatur. Til å begynne med så det ut som om jenta mi hadde frykten i øynene, så oppsperret og store haha...men nå etterhvert har jeg senket øyelokkene, og de ser heller slappe ut *lol* Finner vel meg etterhvert vil jeg tro....

Med malingen til Dina, sjablonger og ulike teknikker har jeg laget bakgrunner til denne PL-siden, mest for at det var dette vi gjorde denne dagen. Så akkurat passe klæsjete og rotete som det kan bli ;-)
Venstre side er Dinasiden, og høyre er da min...og det kommer jo selvsagt en eller to sider til i boka mi om denne dagen - men det får bli en annen gang.


Ønsker deg en riktig fin helg :-)
Wibeke

1 kommentar:

  1. WOW, så kult!! Herlige farger og fine ansikt :) Gøy med kurs :) Så koselig at du ville være gjest her hos oss :)

    SvarSlett