tirsdag 30. desember 2014

DT-projectlife Norge. Malin Näslund

Hej!
Jag heter Malin Näslund och är en 40 årig tjej från Sverige, Västerås. Jag bor med min sambo Daniel och våra två barn, Hugo 8 år och Anton 6 år. Jag arbetar på en gymnasieskola för elever med särskilda behov. Min fritid består mest av skapande i någon form. Jag började med scrapbooking när Hugo låg i min mage och sedan har jag bara fortsatt. Jag gör både layouter, kort, minialbum, mixedmedia och projectlife. Jag har ett eget motto som jag arbetar efter och det är "att från misstagen skapas det bästa"- när jag arbetar hamnar jag i ett flow, jag gör inga skisser eller har tydliga planer för hur slutresultatet skall se ut, utan jag arbetar i stunden. blir det fel får jag lösa det och kanske kommer på något nytt, vackert, för att dölja mina misstag! Jag tycker det ska bli väldigt spännande att få vara del av detta designteam och ser fram emot att skapa och inspirera andra.
Här finns min blogg om ni vill kika lite på det jag gör!

www.midnightscrap.blogspot.se

Ha en god fortsättning! Mvh Malin Näslund

2 kommentarer: