lørdag 6. desember 2014

Luke 6: Vi baker til jul

Det å bake til jul er ein del av adventskosen. Ungane elsker å vere med, og etterkvart som dei har blitt eldre har dei bidratt meir og meir. Dei har alltid elska å stanse ut pepperkaker, kakemenn o.l. og ikkje minst å pynte det dei lager, og i fjor baka også dei eldste eit par sorter på eiga hand.

Når pepperkakehuset skal pyntast er alle ungane med. Tidligare var det eg som sprøyta på melisglasuren, mens ungane pynta og smakte. Men dei siste åra er det eldstejenta som har tatt over jobben min, og så har dei alle vore med og pynta.

På denne sida har eg brukt mønsterark, diecuts, ein jule-tag og det fine pepperkake-stempelet fra Magnolia. Eg skriv ofte dato på bilda mine, og på nokre skriv eg tekster også. Eg liker å sette sammen bilder i Photoscape (pc) eller PicStitch (app) før framkalling for å få med fleire bilder på ei side.

--

I vår adventskalender trenger du ikke lage noe for å kan vinne en premie, men du vinner ved å legge igjen en kommentar under hver luke i løpet av en uke. Søndagene trekker vi ut en av dere som har kommentert lukene våre. Håper dere koser dere med lukene våre og lykke til med vinnerlykken.

Og vi starter kalenderen med ett PANG og har TO premier til søndag 7.desember. Premien blir sponset av Norsk Stempelblad:

Dere kan lese om Norsk stempelblad her :D og her kommer du rett til nettbutikken.


~ DT Linda S ~

13 kommentarer:

  1. Det gjorde de bra, ungarna! Dekorerade pepparkakshuset, alltså! Flott!

    Och så fint med ett stämpelmotiv på ett av dina kort!

    SvarSlett
  2. Så flott det blei og godt sammarbeid☺ fine side☺

    SvarSlett
  3. For et lekkert pyntet pepperkakehus!
    Det var fin tetthet av godsaker på det huset :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin side☺flinke unger☺

    SvarSlett
  5. Kjempe fin og leken side :)
    Likte den kjempe godt :)

    SvarSlett
  6. koselig - no fikk eg lyst til å bake pepperkaker og lage eit lite hus eller to ;)

    SvarSlett
  7. Så koselig side!!
    Kjempefin!

    SvarSlett
  8. Så flott side! Kjekt og ta vare på slike øyeblikk :)

    SvarSlett
  9. Stilig med bruk av stempel moriv og andre detaljer

    SvarSlett
  10. Oj for ett flott pepperkakehus, og for en flott PL side. Ser jeg bør bli flinkere til å bruke motiv-stempler i Project Life

    SvarSlett
  11. Så koselig og flott side ! Flotte bilder og det pepperkakehuset der så godt ut ! :D

    SvarSlett