onsdag 21. januar 2015

kit fra Scrapomania

En kjærkommen nyhet på PL-fronten er at det endelig begynner å dukke opp noen norske kit her og der! Ett av dem er fra Scrapomania, en Ålesundsbasert butikk som også har nettbutikk.


Jeg har vært så heldig at jeg har fått leke meg litt med januarkit'et, som allerede er kommet i butikken :D Noen av dere har kanskje fått det allerede og fått kost dere litt? :) Utrolig lekkert med duse pastellfarger, faktisk så lekkert at det var det som skulle til for at jeg endte opp med å begynne på et uke for uke-album for 2015!

Slik ser teaseren for januarkit'et ut, lekkert eller hva? :)

Resultatet i første omgang med disse lekkerbiskene ble en forside for 2015-albumet pluss uke 1 :)






På dette bildet har jeg montert sammen flere bilder fra nyttårsaften og festa en tab i bildet for å indikere at det kan trekkes opp. På kortet bakom (baksiden av kortet som er på forsiden av albumet), har jeg skrevet litt om dagen. Kjekk måte å få med seg flere bilder og få med litt mer tekst uten at det tar opp bildeplass. (ikke minst er det en fin måte å få brukt begge sidene av et kort på :) )

Side 2: Teksten er printet ut på data (i fonten Talking to the Moon, som jeg ofte ender på til dette formålet). Jeg lagde innrykk i teksten for ny dag, på den måten fikk jeg plass ti å stemple datoen foran :)

Januarkit'et kan forhåndsbestilles her, og - enda bedre: Du kan abonnere på dem slik at de kommer automatisk  hver mnd! :D Prisen er 249 kr per kit, og de blir sendt ut den 15. hver måned.

Enjoy! :)

1 kommentar: