tirsdag 28. april 2015

Mars kit från Scrapomania

Jag har också blivit sposrad av Scrapomania! Fick ett jättefint kit från Mars månad som innehöll både pl-kort och massor av fina dekorationer! Kitet hittar ni här!
Scrapomania, en jättefin butik som jag verkligen kan rekommendera!
Så mycket fint i kitet!

Mitt kit som innehöll ett helt paket med PL-kort från Themed card "Teen" passade perfekt då jag scrappar ett album med foton och text från min dotters blogg. Snygga tuffa kort med fina färger!
Mitt uppslag för vecka 11. Foton och text tagit från min dotters blogg.
Vänster sida
Höger sida
Titelkorten som blev lite roligt med filmstripen!
Kitet innehöll PL-korten "Teen" med flera fina citat!


Visst är de läckra, de blå orden med glitter på från Heidi swapp!
Stort tack till Scrapomania för att jag fick testa ert PL-kit!

Scraphälsningar
Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar