onsdag 27. mai 2015

Velkommen til nye DTs - og en liten konkurranse

Tidligere i mai ble det lagt ut en DT-call på bloggen, med det for øyet at nye DTer skulle komme inn! 2 nye personer har kommet inn og det er Elisabeth Hatlen og Mona.


Elisabeth H (nr. 4 på 2. rad) bor like utenfor Ålesund sammen med samboer og 5 barn! Hennes motto innen scrapping er; Det er hverdagen det er flest av!

Mona (nr. 2 på 2. rad) bor i Asker sammen med sin datter på snart 10 år. Hennes motto innen scrapping, og hobby generelt er; Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert!

Ble du mer nysgjerrig på de nye? Da kan du lese mer om de HER.

Konkurranse
For å feire at PLiN har fått nye DTs, trekker vi en vinner som vil få tilsendt 3 dies-sett fra Sizzix; sponset av Global hobby og kunst.


Ingen konkurranse uten noe få regler, og disse er enkle ...
- du må følge bloggene til alle DTene, samt denne (Project Life i Norge)
- du må like Project Life i Norge på Facebook.
- du må skrive en kommentar på bloggene til de nye DTene, samt under dette innlegget.

Vinner trekkes 10. juni 2015!

Premien er Sizzix Thinlits Die Set; Basic, Love og Winter (samlet)





Til neste gang - ta vare på deg selv!

19 kommentarer:

  1. Morro med nye inspiratorer. Gleder meg til å se hva dere alle i designteamet presenterer fremover.
    Vært innom alle bloggene, men kunne ikke legge til som følger på alle (eller så fant jeg ikke hvordan... er noe grønn på dette..) Gleder meg til mye morro her fremover. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, vi gleder oss også :)

      Slett
    2. Tusen takk MereteN. hvis du hadde problem med å legge til min blogg (Dt Elisabeth H) så er no knappen flyttet øverst opp i høyre hjørne:-) Så prøv gjerne igjen:-)

      Slett
  2. Så kjekt med nye i design teamet! Gleder meg til og se hva dere tryller frem :)
    Har vært inne og kommentert på bloggene. Er og følger på facebook. Fikk ikke til og følge alle bloggene :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Fikk det til nå :)
      Så da krysser eg fingrene for at eg vinner! :)

      Slett
    2. fikk du til og følge alle bloggene ? :)

      Slett
    3. Vi synes også dette er kjekt Regine :) Takk for kommentar

      Slett
  3. Har vært på en liten bloggrunde til alle de flotte DT-damene. Har følgt de bloggene som gikk å følge, ikke alle plassene der jeg fant knapper for å følge.

    Gleder meg til å se på det som blir laget, det er til stor inspirasjon. Krysser fingrene for at jeg vinner den flotte premien.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mellem:-) Vi gleder oss over å få lov å inspirere dere:-) Hvis du hadde problemer med å finne min knapp, DT Elisabeth.H, er den nå flyttet opp i øverste høyre hjørne:-) Så prøv gjerne igjen:-)

      Slett
  4. Har vært en runde i alle bloggene til DTene. Var et par blogger der jeg overhodet ikke kunne finne noen knapp for å legge meg til som følger, men har ellers lagt meg til i alle bloggene. HAr kommentert, og liker selvsagt facebooksida.

    Dere gjør en god jobb!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Scratch! :)

      Slett
    2. Tusen takk Scratch:-) Vi gleder oss over å få lov å inspirere dere:-) Hvis du hadde problemer med å finne min knapp, DT Elisabeth.H, er den nå flyttet opp i øverste høyre hjørne:-) Så prøv gjerne igjen:-)

      Slett
  5. Tusen takk for fine kommentarer! :)

    SvarSlett
  6. velkommen til de nye DT ene. gleder meg til og følge dere videre, og se alt det fine dere lager :) har lagt meg til som følger på alle bloggene det var mulig og gjøre på. har kommentert bloggene :) og er medlem av facebook siden :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ina:-) Vi gleder oss over å få lov å inspirere dere:-) Hvis du hadde problemer med å finne min knapp, DT Elisabeth H, er den nå flyttet opp i øverste høyre hjørne:-) Så prøv gjerne igjen:-)

      Slett