lørdag 25. juli 2015

Månedskit fra Scrapomania


Det å være en del av design teamet til Project Life i Norge, kan gi goder. Min gode denne gang er julikitet fra Scrapomania.no.


Her er kitet jeg fikk tilsendt; en pakke med kort, alfabet, paljetter, rammer ++. Sånn umiddelbart ble jeg overlykkelig, helt til jeg så at her var det få farger. Da ble det plutselig en utfordring. Jeg bruker alltid masse farger på kort og pynt, og her var det minimalt med det c")

Til tross for noe utfordring, ble det to doble sider. Disse sidene hører ikke sammen da det er over ett år i mellom bildene.

Side 1
Side 2
I fjor sommer måtte jeg ta den tunge avgjørelsen og avlive hunden min. En grusom, men veldig riktig avgjørelse. Kortene fra dette kitet passet til denne hendelsen, da jeg trengte noe som tonet ned sidene.


Stickersene som fulgte med, og alfabetet, likte jeg veldig godt! Spesielt at alfabetet innehold så mange av hver bokstav. Det ga meg ingen utfordring i å skrive på alle fire sidene.


Det var mange stående 4x6 kort med i pakken, så her improviserte jeg litt. Et 3x4 kort oppå, med utklippet ord fra et annet. Litt farge må jo til, eller hva?

☆☆☆

Side 1
Side 2
Den andre dobbelsiden er fra da min datter og hennes far var på Barnas Holmenkolldag i 2013. Det er mye farger på bildene, så da passet det med lite farger på kortene.


Dette kortet med H på, var opprinnelig ment som en del av ordet "home". Her passet det både til "hjerte", "holmenkollen", "hyggelig" ...


Disse stickersene elsker jeg! Dymotape er kult, og arket med mange ulike tekster passet.


Her måtte det fargelegges litt, og med farger ble kortet helt annerledes.

Vel ... det var min "tolkning" av Scrapomanias månedskit. Som dere ser er jeg fortsatt en CASer.
Takk for at jeg fikk til å leke med meg dette. Fortsatt god sommer!

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar