fredag 28. august 2015

Stickers

Efter att jag började med project life så har mina stickers kommit till användning igen! Det har nästan blivit ett beroende att sätta några här och där. Vissa foton kanske jag inte skriver så mycket text till utan endast sätter en stickers med ett ord på som symboliserar fotot.
Jag är fortfarande supernöjd med formatet 9"x12" men ibland får jag inte riktigt plats med alla foton och text som jag önskar ha med. Men albumet är så mycket lättare att bläddra i.
Uppslaget
Titelkortet för veckan. Seven får symbolisera juli månad.
Vänster sida
Höger sida
Den här dekorationen ligger löst i fickan och jag får försluta den med min fuse tool så så karusellen inte ramlar ur.
Här har jag använt min gamla skriv,askin, klippt ut och skitat ner kanterna med brun distress.
Scraphälsningar
Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar