torsdag 8. oktober 2015

Byttekit fra Anna til Lene

Jeg var så heldig å få dette lekre kitet fra Anna, og du som jeg måtte vri hodet for å få til denne, ei skikkelig utfordring med andre ord ;) Fargene i seg selv var ikke noe problem, men den kraft-lignende hovedfargen på kortene har jeg aldri brukt, og den kræsja rett og slett fullstendig med alt annet jeg har i albumene mine, så hva gjør man da...?
Jo, da lar man poden plukke bilder helt fritt fra resteeska (har jo tross alt en god del rester etter hvert mtp min mangel på tålmodighet ved framkalling..) Han fylte akkurat to design A-sider med bilder, hvilket resulterte i tre sider totalt med kort :)

Sånn ble resultatet til slutt. Digger fargene og de anvendelige tekstene på 3x4-kortene

Washitapen, diecut-teksten på tittelkortet og noen bokstavstickers er det jeg har brukt foruten pakken til Anna.



Tusen takk til Anna for et flott kit, utrolig gøy å få jobbe med noe som jeg ikke selv har plukket ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar