onsdag 2. desember 2015

Adventskalender Jul. Luke 2

Hei. I dag er det min tur til å åpne kalenderluken:-)
Jeg har valgt å gå rett til julaften i dag, og har laget en side av minstejenta som synger julen inn i kirka. Dette er for meg en skikkelig flott start på julaften. Flott barnesang, og stemningsfylt kirke. Kan det bli bedre?


Jeg har brukt pl-kort fra Becky higgins serien Adventure. En serie med masse gull og glitter









Dette ble en helt enkel side, da pl-korta hadde en del symbolikk i seg. Og gull og glitter hører julen til, så det er jo aldri galt:-)

Det var det jeg hadde i denne luken. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine i denne førjulstiden. klem DT-Elisabeth Hatlen

I vår adventskalender trenger du ikke lage noe for å kan vinne en premie, men du vinner ved å legge igjen en kommentar under hver luke i løpet av en uke. Søndagene trekker vi ut en av dere som har kommentert lukene våre. Håper dere koser dere med lukene våre og lykke til med vinnerlykken.

Denne søndagen er dette premien til en av dere som har kommentert denne uken.


Og denne.

De som har sponset denne flotte premien er....


Stoffbua holder til å Bremnes, Bømlo på Vestlandet, og du finner et bredt spekter av kunstartikler, hobby og håndarbeid, som vi også selger i butikken vår.
Du kan selvsagt bestille på nett og hente i butikken.

15 kommentarer:

  1. Fin pl side og masse med julestemning :)

    SvarSlett
  2. Side me mye julestemning ☺

    SvarSlett
  3. Flott side! Fikk julestemning eg nå :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott PL side :D Likte veldig godt de PL-kortene du har brukt :D
    Ja, det er stemningsfullt med sang i kirken :D

    SvarSlett
  5. Nydelig PL side :-) Stemningsfullt...

    SvarSlett
  6. Flott og stemningsfull PL side :-)

    SvarSlett
  7. Så fin och vad allt hängde ihop bra.

    SvarSlett
  8. stemningsfull og flott pl side. inspirerande.

    SvarSlett
  9. Helt enig! Må ha med litt korsang for å få den rette julestemningen! Koselig side :)

    SvarSlett
  10. Jeg liker slike "enkle" PL-sider. Trenger ikke så mye pynt og stæsj når bildene og historien taler for seg :)

    SvarSlett