lørdag 2. januar 2016

Den siste kose siden fra adventskalenderen.


Jeg hadde jo en side til som egentlig skulle være med på min luke den 23 Desember, men det ble ikke helt ferdig.

Så her kommer den litt på etterskudd.

Det var faktisk et veldig innholdrikt år 2015, og mye utfordringer.. Jeg har en heftig tannlegeskrekk, og må dopes ned før jeg skal dit. Jeg er heldig som går til en tannlege som vet hvordan hun skal behandle pasienter som er redd, og hun har spesialisert seg på sånne som meg. Hun er knall go på å roe meg når frykten tar overhånd.



Den flotte jenta mi har vært igjennom sin første gradering, og det gikk supert, og hun gleder seg til hva 2016 vil bringe :) 


Min kjære sønn er inni en periode at det er vanskelig å ta bilder av han, han bare gjør seg til, det naturlige er blitt helt fraværende. hehe.

Disse flotte klistremerke pynten fikk jeg av Linda, hun sendte ut nissepost til oss alle teamet ♥ Å jeg bare elsker disse.


Dette er vel en av den første siden jeg ikke har pyntet så mye, men det er rett å slett fordi jeg synes disse kortene er pynt nok i seg selv.

Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig kreativ dag ♥

Klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar