fredag 15. januar 2016

Midtveis Januar

Da er vi kommet til midten av januar og utfordringen  denne gangen er å bli inspirert av dette bildet som Linda har satt sammen for oss.
                                    
Du kan bli inspirert av selve bildet, teksten, fargene, vel...du bestemmer hva du blir inspirert av.


Graciela har laget en PL side til dere som inspirasjon. Hun er blitt inspirert av deler av teksten på bildet. 

Hun sier: jeg er  blitt inspirert av ordet "begynnelser". Selv om mannen min og jeg har vært sammen i mange år, så ser jeg livet mitt sammen med han som en ny begynnelse hvert år. En herlig og lykkelig begynnelse sammen med han og våres 4 jenter. 
For å lage denne side har jeg valgt å dele bildet i to. Har brukt Pl kort som jeg laget HER og brukt ellers veldig få detaljer i form av dies. Baksiden er fire hvite PL kort med tekst om mine tanker rundt familien akkurat nå. (beklager at jeg glemte å ta bilde).  





Anna Sandén blev inspirerad av texten på journalingkortet och använde sin gamla skrivmaskin! Blev även inspirerad av att använda mycket vitt på sidan.



Elisabeth Hatlen ble inspirert av tilbakeblikk.
Jeg fant frem noen gamle bilder fra min barndom, som jeg hadde lyst å få inn i albumen min :-)




Håper PL sidene var til inspirasjon og vi ser fram til å se hva du lager. Legg inn ditt bidrag i inlinkz, nederst i hoved innlegget HER  eller send oss ditt bidrag på mail : projectlifeinorge@outlook.com.

Vi gleder oss til å se dine PL`er. Lykke til. DT-teamet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar