mandag 25. januar 2016

mndskit fra Scrapomania



Denne gangen er det min tur til å prøve kit'et fra Scrapomania, og ett skikkelig gullkit kom til meg...
Hos Scrapomania har de forskjellige kit som er verdt å se litt ekstra på, trykk her så kommer du rett til alle kitene, dette er januar project life kit'et.

                                              Her er det gull i lange baner *love it*



Her har jeg fargelagt kortet som er hvitt med gulldekor. Jeg har brukt akvarellblyanter og wink of stella med blank shimmer


Her har jeg tilført litt hvit sytråd og en 3d pute på klistremerke-sirkelen


De gullsirklene fra Heidi Swapp passet perfekt på kortet til å være O'er. Jeg har i tillegg farget HAPPY med akvarellblyanter og Wink of stella


Siden kortpakken er 4x6, så måtte jeg lage 3x4 kort selv, og i lommene fra Simple stories  ofte slik at de åpnes mot hverandre, så da kunne jeg bare klippe  av kortet rundt, å la selve teksten være igjen og sette den i den andre lommen. Jeg har også her fargelagt bakgrunnen med blyanter



 Den andre siden er av samme bildeserie. (gjennskinnet du ser på bildene, er av jentungens Hermine Grang tryllestav med lys )
Digger de puffy stickersen som fulgte med kitet

I utgangspunktet var den store die cuten i hvis papp, men igjen, akvarellblyanter og wink of stella.


Tusen takk til Scrapomania for at jeg fikk kose meg med dette kit'et

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar