onsdag 3. februar 2016

En forblåst dag på stranden

Hei. I dag vil jeg  vise dere side to fra vår forblåste dag på stranden i Danmark i sommer. Og jeg har gjort noe jeg ikke har gjort før....jeg har klippet i kortene mine. Har egentlig vært litt gjerrig på dem før. Men jeg ville gjerne ha noen detaljer i akkurat samme fargenyanser, så da var det bare en måte å få det på, nemlig å klippe det ut av de kortene jeg ikke skulle bruke i denne omgang. 

Denne gangen har jeg valgt å bruke bare kort fra Kaiser Kraft, og holdt det i bruntoner og grønt med litt rosa detaljer. Synes det er så vakkert der nede, så ville ikke lage for mye støy rundt bildene.
Her kommer noen flere nærbilder.


Visst er det vakkert når været er litt vilt? Med store bølger som har "brettet opp skjorte-ermene" som min mormor sa og skyer som fyker over himmelen :)



Pyntet litt med noen rosa knapper og brukte det nye rosa stempelfarge min fra Ranger. Plastlommen er fra Snap og jeg likte at den har litt forskjellige lommer en Project Life sidene som jeg har fra før. Godt med litt variasjon.
Det var alt jeg hadde for denne gangen. Ha en fortsatt fin uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar