fredag 26. februar 2016

Ny runde med utenlandske kit.

Hei. I dag fortsetter jeg min reise i utenlandske kit for Project life i Norge. Denne gangen er det del 2 for Gossamer blue som vurderes.

Som vanlig er det laget en liten video om hva kitet inneholder.




Denne gangen har jeg laget 4 sider fra diverse fjellturer. 
I 2014 gikk vi mye på fjellet, og det må dokumenteres :-) 


Her er vi på liafjellet i Sjøholt. En flott tur for barn.




Bare elsker de små halve PL-lommene. 
De er så enkle og putte inni mellom der hvor man trenger de.
I mine album er det en fin mix med vanlige Lo'er og pl-sider i forskjellige størrelser.




Fortsatt på liafjellet. mange bilder som bare måtte bli med.


I kitet fulgte der med en gull tekst. Denne var nydelig. 
Og innpakningen passet godt til å scrappe med:-) 
Så her brukte jeg både gull teksten og arket som den var pakket sammen med.


Siste siden er fra en tur til Kværve på Ellingsøya. Nok en flott tur for barn. 
Og kjekt med lekeplass når vi kommer tilbake.





Mitt totale inntrykk på denne pakken fra Gossamer Blue:
Kitet heter: life pages klub. Jeg likte godt pl-korta i pakken. De er tosidige med samme mønster på begge sider. Liggende mønster på den ene siden og stående mønster på andre siden. Kvaliteten på pl-korta er også god. Liker veldig godt kitet så langt. Denne gangen var det også mer pynt med i kitet. Men jeg gleder meg til neste kit. Man er abonnement så lenge man ønsker. Når man begynner å abonnere, går det til det blir sagt opp. Ingen avbestillings gebyrer.

Levering: Det gikk knapt 1 uke fra de sendte pakken til jeg hadde den. Denne gangen kunne jeg følge pakken helt frem til døra med sporinga:-)

Positivt: Likte veldig godt at pl-korta er tosidige med samme mønster. Liggende og stående. Dette gjør pl-korta mye mer anvendelige. Kvaliteten er også god både på korta og pynten. Denne gangen fulgte det også med ett stempel. Noe jeg likte veldig godt.

Negativt: Det fulgte ikke med alfabet i dette kitet. Denne gangen måtte jeg hente pakken på mitt lokale postkontor. Ikke noe stort problem når man bor nært, men det er det jo ikke alle som gjør.

Pris: Pakken kostet med porto 33,95 Dollar Noe som tilsvarer ca Kroner 309,- Med dagens kurser.

Har du lyst å prøve kit fra gossamer selv? Du finner de her. Du må lage deg en profil for å få handle. Det fine er at når du logger deg inn, kan du se hva du har kjøpt tidligere, og når tid ditt neste kit blir trekt.

Jeg gleder meg i hvert fall til neste kit kommer.
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

DT-Elisabeth Hatlen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar