mandag 7. mars 2016

KJekt å ha

Hei!
Vi alle vet at i denne hobbyen er det sånn at mange ting er "kjekt å ha". Personlig syns jeg egentlig at i livet generelt er det mange ting som er kjekt å ha.

I dag vil jeg vise dere noen av nyhetene som er kommet inn i butikken til vår hovedsponsor  Hobby Kunst .

Kjekke ting som kan brukes til Project life og som ikke er veldig dyre, men allikevel kan gjør en litt kjedelig side til gull. Sånn litt "kjekt å ha" ting, men uten at vi må melde oss til Luksus felle :)
Det er kommet flere nyheter enn disse i butikken i det siste, og det kommer stadig mye nytt.

Paljetter  en kan aldri ha for mange av dem, du kan bruke de enkeltvis eller til å lage shaker lommer. Her ser dere en side der vår DT Linola har brukt paljetter.  Denne pakke kommer med 6 forskjellige farger og koster 49 kroner.

 

 Whasi tape/ dekor tape glitter chevron , roser , prikker. disse kan jeg ikke få nok av! De koster litt forskjellige fra 29 kroner. Du finner flere motiver i butikken.  Her kan du se en side der jeg har brukt washi tape til å lage PL kort.





                            


Adhesive puffy frases: disse er en av mine favoritter og koster 69 kroner.












Her har jeg brukt disse



















Chipboard  Disse har jeg ikke brukt før, men er skrevet ned i ønskelisten. Pakken inneholder 31 stk og koster 69 kroner, så du får mye for pengene.



















Håper dere har fått noen nyttige tips i dag. Og gleder oss til å se hva dere lager. Ikke glem å bli med på månedens utfordring. Den finner du her .

Ha en fin dag og vi sees.
DT Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar