mandag 21. mars 2016

Vi ønsker velkommen til Ellinor

Hei. For en tid tilbake hadde vi gående en DT-call her i bloggen. Og vi er så heldige å fått med oss 3 nye i teamet vårt. Først ut har vi Ellinor Svensen.


og dette skriver Ellinor om seg selv:



Hei!
Jeg heter Ellinor, er snart 32 år og bor i Ski utenfor Oslo. Jeg har drevet med Project Life i ca 2 år bare, og har aldri drevet med type vanlig scrapbooking tidligere.
Jeg har en hybrid stil, det vil si jeg lager en del digitalt, printer ut bildene til å ha i lommene og legger til litt fysisk pynt i tillegg. Er veldig fan av det minimalistiske og rene.
Tidligere har jeg drevet litt med kortlaging og alkoholbaserte tusjer, men i det siste er det bare Project Life, i tillegg til at jeg lager fotobøker.

Jeg har en personlig blogg her (http://spesiellinor.no)  og en hobbyblogg her (http://digitalhobby.no) også finner dere meg på instagram også, @spesiellinor.

Gleder meg veldig til å ta fatt på oppgaven som DT!

Hilsen Ellinor

Ellinor har også laget en påske pl-side til dere :-)



Hun har brukt pl-kort fra: One little Bird som heter Halcyon, noe tre-pynt og litt pynt hun har laget selv


Vi ønsker Ellinor hjertelig velkommen hit til oss :-) 

Teamet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar