tirsdag 24. mai 2016

Vår i hagen med kit fra Scrapomania

Hei,

Da var det min tur til å leke meg med et kit som jeg har fått fra Scrapomania. Synes kitet var kjempefint, og med mye innhold fikk jeg laget 3 sider, og har enda kort igjen.

Her er et bilde av alt det flotte som var i kit'et. Som dere ser var det i flotte farger, jeg er veldig glad i blått og brunt, og her var det en nydelig turkisblå farge og masse brunt. Jeg gledet meg:)





Nå som våren er her for fullt, og jeg har vært opptatt med å arrangere konfirmasjon, var hagen og uteområdet totalt forsømt. Med andre ord, det var mye å ta tak i.... Har derfor laget noen sider om de prosjektene vi har hatt gående ute.

Men først vil jeg viser dere den siden som jeg laget av epletreet mitt i full blomst. Det er jo bare SÅ vakre blomster.

Jeg har brukt nesten bare ting fra kitet, men på denne siden har jeg brukt noen blomster fra Prima og litt osteklut.



Det ene kortet i pakken hadde mye fin tekst, så da har jeg klippet ut de tekstene jeg syntes passet og brukt på de forskjellige sidene.




Kombinasjonen med fargebilder og sort/hvitt er spennende, og jeg syntes det passet fint på denne siden for å få fram de vakre blomstene.



Har brukt en hvit penn og tegnet noen streker rundt på kortene i forskjellig lengde for å ramme de litt inn.






Her kommer side 2, og jeg beklager at jeg har latt verandaen bli så forsømt. Men se så bra det ble! Fra katastrofe til Gresk Idyll på en formiddag :)


Her har jeg bare brukt litt wasi tape fra Tim Holtz utenom kitet. Kitet var utrolig innholdsrikt, og jeg brukte kun tapen for å fremheve bildene. De små dottene var veldig fine og i farger som matchet kortene og pynten ellers.


Her er arbeids listen for prosjektet, og en katastrofe av en peis. Utrolig hva litt mur støping og maling og en handy gjeng kan gjøre. Jeg hadde virkelig ikke noe håp for peisen, men ble kjempefornøyd med resultatet. Her skal vi kose oss i sommer. Dagen ble avsluttet med grilling på dugnadsgjengen på den nye uteplassen:)





Her kommer den siste siden som jeg har laget med kitet.
Dette er fra litt tidligere i våres, hvor vi luket litt og vasket uteplassen.





Her har jeg igjen brukt litt blomster utenom. Dette er en side som viser litt hva som ble gjort en helg sent i april. Litt jobb og mye kos. Hjelper å ha en hund som er glad i å kose og sovner på de utroligste steder.

Jeg likte kitet fra Scrapomania veldig godt. Synes kortene, fargene, pyntet  - ja hele innholdet var veldig godt sammensatt og det passet meg perfekt. Jeg har fortsatt kort igjen, så det var mye innhold i pakken.

Det var det jeg hadde for denne gang. Håper det ga deg litt inspirasjon.  Nå venter jeg bare på pent vær, så jeg kan sitte på verandaen og nyte en god kopp kaffe:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar