torsdag 9. juni 2016

Byttekit fra Lene Til Graciela

Hei, Graciela her :) I dag er det min tur til å vise dere hva jeg ha fått fra Lene og hva jeg har laget.
Personlig syns at hennes stil ikke er så annerledes enn min, enkel og elegant ville jeg beskrive hennes stil. Men da jeg fikk pakken, så at jeg "mangla" pynt, så nå har jeg funnet at jeg ikke er så CAS som jeg trodde hehe
Det var veldig kjekt å holde på med, og ikke minst finne løsninger med det materiell jeg hadde og at det allikevel ble meg selv. En flott utfordring må jeg si.

Dette er det jeg fikk av Lene


Jeg holder på med album til minste jenta, er ikke så flinke til å scrappe kronologisk, så det er blitt noen bilder fra hun var liten, men helst fra nåtiden. 

I hennes barnehage har de Sirkus hvert år, og i år var hun blant annet en liten magiker, som plutselig ble til en prinsesse...og ikke hvilken som helst prinsesse men Elsa, hun sang så fint og var så med på sangen at det var så koselig for oss å se henne sånn. Vi må vel si at hun likte seg godt på scenen :) 
Tilbake til Project life...det som jeg syns det er kjekt når en kjøper disse pakker med lommer er at det er forskjellige størrelser på lommer, også er det hele lommer, à la LO, så denne gangen brukte jeg akkurat denne lommen til mitt første side. 


Som jeg skrev tidligere følte at jeg mangla litt pynt, og denne gangen var det bånd jeg ønska meg, så jeg gikk i gang og "lagde" den med et pl kort. Etter klipping, litt vann, og en tur under sy maskin, lagde jeg meg et bånd som jeg ble kjempe fornøyd med. 


Neste side jeg laget er veldig enkel og handler om øyet farge av minste jente. Blir bare glad av å se på bildene, så det ble enkelt med pynt. 





Håper du likte sidene mine og at du ble inspirert når du skal lage dine. Legg gjerne en kommentar, og ha en fin dag. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar