lørdag 1. oktober 2016

Oktober

Hei. Da er vi kommet til Oktober og vi er igang med  ny utfordring. 
Inspirasjonsbildet denne gangen er ett vakkert blad, med fargeskala til, men mulighetene til inspirasjon er mange. 
Hva som inspirerer deg er opp til deg. Det kan være en farge, teksten eller tilogmed stemningen du får når du ser på bildet. Her er alt åpent. Og vi gleder oss til å se mange forskjellige tolkninger:-)


Inspirasjons bilde for Oktober 2016


Vår flotte hovedsponsor
Stiller med denne premien:



Så over til Teamets inspirasjon denne gangen:




Jeg ble inspirert av fargen orange og gult.
Så da passet bilda av prinsessekjolen til eldstejenta i huset perfekt.
Kjolen har jeg selv sydd, og jenta var veldig fornøyd.



Jag blev inspirerad av citatet "Life is beautiful, just live it" och lövet samt de gula/röda färgerna. Eftersom jag gärna njuter av vackra hösten, när jag promenerar med hunden - fick det bli mitt uppslag. Den passande stora texten "Live it up!" är en egentligen en overlay.

Jag blev inspirerad av höst och löv.

Några detaljbilder med löven i fokus.




Jeg ble inspirert av fargene i inspirasjonsbildet, disse gikk igjen i Kardemommeby. Jeg hadde også litt pynt i disse fargene, så det passet veldig bra. Jeg har også brukt et blad, selv om siden ikke er fra høst :)



Linola:
Jeg ble inspirert av fargene, og teksten. 

Bente-Heidi: Jeg ble inspirert av fargene, så selv om det er sommerbilder
 synes jeg det passer til paletten.




Utfordringen varer fram til kl 23.55 den 22.oktober

Lykke til, vi gleder oss til å se hva du blir inspirert av.

Vi har fått dette lekre bidraget på facebook av Tanja:



2 kommentarer:

  1. Wow, dette burde være den utfordringen som får sparket meg skikkelig bak til å gjøre litt PL igjen, altfor lenge siden sist. Elsker fargene og ikke minst lønnebladet! Takk for masse inspirasjon og for at dere holder på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vore kul om du ville vara med och tävla, det behövs ett bidrag till för att det ska bli utlottning!

      Slett