torsdag 3. november 2016

Vi går igang med oppbevaringsuker....

Lurer du på hvordan du skal oppbevare alt du har?
Kanskje vi i project life i Norge kan gi deg noen tips? 

Vi skal de neste ukene fokusere på oppbevaring..
Vi har hatt slike uker før, og du finner mine gamle tips her.

Så jeg starter bare med en gang jeg..
I denne lille tre-kassen fra Søstrene grene har jeg små kortpakker. 
Disse kassene er jeg veldig glad i, de kommer i minst to str, og i flere farger..

Større kortpakker har jeg i slike bokser, de heter Photo keeper og fås kjøpt hos Hobbykunst her.


 I en slik boks er det 6 små bokser, i disse små-boksene har jeg vært kit, jeg klipper av navnet på pakken til kittet å limer på boksene, slik at jeg ser hva som er i de forskjellige boksene...

 Enkelte kit kommer med små pakker med die-cuts, disse blir lagt sammen med kortene....

Jeg har 4 bokser som står stablet inni ett hjørne på pulten min.
Oppå disse boksene ligger pakkene mine med julekort.
Så det er rene tårnet jeg har her...

Jeg har tre slike papp-bokser som jeg bruker å ha de kortene jeg skal bruke på prosjekter jeg jobber med. Disse boksene ble kjøp hos hobbykunst,men er desverre utgått.

Jeg har en stor glass-skål med washi, dvs washitape som ikke er jul eller gull/glitter.

 Juleboksen min med washi, slike små plastkurver har jeg kjøpt på Clas Olshon
   Og her er glitter/gull kurven.
 Samme type kurv, med de stemplene jeg bruker mest.
De stemplene jeg ikke bruker så mye (aldri) ligger sortert i en kommode under pulten.

Jeg har en boks med paljetter, men de som er aktuelle i prosjekter jeg holder på med ligger i disse små glass-skålene. Jeg tror det egentlig er telys-skåler, men hos meg er det til paljetter.
 Når disse er i bruk, blir de stablet og jeg trer den blanke oppbevaringen over. Så står de på pulten min å er fine og fargerike..

Nok en kurv, med bling og dotter..

En annen type boks fra Clas Olshon, disse kommer med lokk. I denne har jeg ditt og datt, småpynt og ting som ikke er i orginalembalasje...

De små trekassene fra Søstrene grene har jeg mange av, her er det oppbevaring av embossing-foldere og div til big shot'en.

Her er det stempel og dies settene mine.

Og så to kasser til diesene mine.

Jeg har i tillegg en cd-mappe med dies. Jeg har brukt magnet-tape på pappbiter så diesene blir liggende der de skal være. Jeg kjøpte magnet-tapen på clas Olshon.

Nok en trekasse, denne står på høykant, og inneholder stempelputene mine..
 Lommene mine, ligger i eska de kom i, ettervært som jeg kjøper nye pakker klipper jeg av index-bildet og limer på lokket så jeg vet hva slags lommer den inneholder..

Jeg har i tillegg filmet en liten snutt av rommet mitt om du vil se:


Fikk du noen ideer her?
Eller ble det tips til hvordan du IKKE vil gjøre det?

Husk å stikke innom nå framover for nye tips, vi har alle forskjellige løsninger..

Ha en fin dag.
Linda

2 kommentarer:

  1. Masse gode idear!👍 Kjekt å sjå😊

    SvarSlett
  2. Takk for titten hos deg og alle de andre som har vist sitt scrappeparadis.

    SvarSlett