lørdag 31. desember 2016

Nytt medlem i teamet:

Hej!
Mitt namn är Emelie Sterner och jag bor strax utanför samhället Habo i Sverige. Jag bor tillsammans med min man och våra tre barn. En tjej och en kille som är födda 2007 och en kille född 2009.
Jag arbetar som lärare och på fritiden är jag tillsammans med familjen eller smyger iväg och pysslar en stund. Pyssel ger verkligen ny energi!
Jag har alltid älskat att måla, klippa och klistra men det var först 2007 när våra tvillingar föddes som jag började scrappa på riktigt. Under våren 2014 testade jag på projekt life. Det jag fastnade för var att det kunde göras så personligt. Det finns verkligen jättemycket fina kit men jag gör gärna mina kort själv. Då kan man matcha korten med fotografierna. Jag använder gärna distressdynor och många olika slags stämplar. Mina texter skriver jag gärna på min skrivmaskin som jag jag fått av min mans mormor.
Det blir mycket foton på familjen och våra fritidsintressen.
Jag pysslar gärna med annat också. Det blir mycket kort, dekorerade ljus och tändsticksaskar samt tavlor.
Min blogg har inte använts på länge men här kommer adressen: emeliespysselsida@blogspot.com
På instagram heter jag emmis1983_pyssel





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar