tirsdag 6. desember 2016

Scrapomania kit - desember


For ikke lenge siden var jeg så heldig at jeg fikk tilsendt et Project Life-kit fra Scrapomania! Det er en nettbutikk som også er en fysisk butikk i Ålesund. De selger alt du trenger til å drive med PL, men hvis du ikke helt vet hva du vil ha så selger de disse geniale kitene også :)  De kan kjøpes enkeltvis eller som en abonnementstjeneste.


I kittet jeg fikk var temaet reise. Det gikk i mye jord-farger, men også litt grønt og blått. Det var et mini-kit fra Becky Higgins, et stort ark med mønsterpapir og et med diverse pynt som kunne klippes ut. Det var en pakke med 3D-pynt som du ser på bildet over med lim bakpå, og en pakke med wood veneer-piler i forskjellige former. Jeg eeelsker piler så dette passet meg utmerket!



Reisen jeg har scrappet fra er en tur til Liverpool i 2012. Når jeg har fått utdelt pynt og kort før jeg har valgt bilder, ser jeg på fargene og tenker over hvilke bilder jeg har som matcher disse :) Har jeg bestemt meg for hvilke bilder jeg vil scrappe først, så tenker jeg over hvilken pynt og kort jeg har (eller kan lage) som passer til fargene på bildene.


Denne siden er fra Jamie Oliver sin restaurant i Liverpool. Som vanlig har jeg ikke skrevet så mye tekst, hatt litt bilder av ting (meny og ene retten) og ikke så mange bilder av folk. Men jeg har fått brukt litt av hvert i kittet. Selv om jeg vanligvis ikke skriver noe for hånd, så tror jeg det er lurt å "tvinges" til det avogtil. Det er noe litt mer spesielt å ha noe håndskrevet, ihvertfall kommer jeg til å synes det i fremtiden.

Kortet nede til venstre har jeg pyntet med noen jordfargede dråper, en filmstripe, en pil og et rundt bilde med kamera fra det ene mønsterarket. 


På bildet oppe til høyre har jeg brukt en stripe fra mønsterarket. De andre kortene er brukt slik de er.


Man besøker ikke Liverpool med en mann som er fan uten å se en fotballkamp! Det gøyeste for meg i kampen var da det kom en katt inn på banen.
På kortet oppe til høyre har jeg limt inn en pil-rekke fra mønsterarket.


På kortet helt til venstre på dette bildet har jeg stiftet på en tag fra mønsterarket. På kortet i midten har jeg limt inn to merker på den gule linjen, og to piler.
På bildet til høyre har jeg stiftet på en tag fra mønsterarket og en pilrekke fra klistremerkearket.


 Begge sidene sammen.
Jeg håper dere likte sidene jeg har laget til dere denne gangen :)

Hilsen DT-Ellinor



4 kommentarer:

  1. Oi, her var det mye snadder :D

    SvarSlett
  2. wow for et kit !! Kjempe flott var det, og det du kreerte :)

    SvarSlett
  3. Så flott kit, det kunne eg tenkt meg :)

    SvarSlett
  4. Wonderful layouts. Your colours are perfect. Hugz

    SvarSlett