mandag 16. januar 2017

Full fart

I dag vil eg vise dere ei side som eg har laga av minste gullet som er å leiker i uteområdet til barnehagen hennes.

Eg har brukt kitet Fine and Dandy som eg syns er heilt perfekt til jenter. Hvem liker vel ikkje glitter, rosa og lys grønn??
Erfarne PL'ere anbefaler ikkje å kjøpe store kit fordi det er veldig mange kort i og en blir gjerne lei dei før en har brukt opp alt. Jaja, som nybegynner må en jo prøve og feil selv :-D


Eg har virkelig fått sansen for washitape, det passer jo bra eg har "noen" ruller liggende og jammen har det komt flere i hus etter eg blei med i DT-teamet her :-D



Som nybegynner syns eg det til tider kan være vanskelig å fine kort som passer sammen, eg kan bruke fryktelig lang tid på det. Siden eg valgte å bruke kort fra et kit denne gangen, så viste eg at disse kortene er laga for å passe sammen så her kan eg velge hva som helst. Pynt er fremdeles en utfordring men eg prøver å ta noe som tar opp igjen fargene i bildene og selvfølgelig kortene.

Skap gode minner!

Klem fra DT-Monica

4 kommentarer:

  1. Så koselig og fin PL side. Herlige, fargeglade rosa bilder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Det var bare "guttefarger" heime i 5år før jenta kom så no er det mye meir rosa, glitter og dukker heime ;-)

      Slett