mandag 23. januar 2017

Tusen takk for meg :) DT-Ellinor

Dere har kanskje lagt merke til at det har vært litt stille fra meg i det siste, men avogtil er det sånn at det "virkelige liv" tar litt for mye plass. Full jobb, pendling og evinnelige barnehage-bakterier gjør at jeg desverre ikke får så mye tid til hobby som jeg gjerne skulle hatt.
Så da har jeg valgt å trekke meg fra Design Teamet til Project life i Norge.

Det har vært veldig kjekt og lærerikt å være med, og hvem vet. Kanskje jeg en dag får tid igjen til å ta på meg sånne ting :)
I mellomtiden kan dere følge med på hobbybloggen min eller instagram @spesiellinor.

Så da vil jeg takke teamet for en hyggelig tid med mye god inspirasjon, og dere lesere for at dere ser på det vi har lagt ut og kommenterer så fint!

Hilsen Ellinor

En liten reprise på sidene jeg lagde i min tid som DT som jeg var mest fornøyd med:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar