torsdag 8. juni 2017

Byttekit fra Mona til Bente-Heidi

Hei,  i dag er det min, Bente-Heidi sin tur til å vise mitt resultat av byttekitet. 
Jeg fikk tilsendt dette utrolig flotte kitet av Mona. Her var det fine farger og mye forskjellig pynt. Det så slik ut:




Jeg likte fargene og kitet veldig godt, men utfordringen var å finne bilder og ark som passet. 
Jeg strevde litt med det og tiden gikk - så det ble bare to sider..... 
Men de ble jeg veldig godt fornøyde med:)


På dette arket er det en stor lomme oppe til høyre, og med dette settet så var det akkurat et sånt ark:)


Denne siden er egentlig bare en serie selfies av meg og min hund. Men hun sitter jo ikke stille, så det ble noen varianter. Syntes det var litt gøy og sette de opp på en side og ikke bare velge det beste bildet. Det ble en fin helhet sammen og et fint minne.


Stickers og litt drodlig med penn rundt bildet.


Soloppganger har det blitt mye bilder av i høst og våres, men det er jo så flott! 
Er så deilig å gå morgentur og la kroppen våkne til et sånt vakkert syn. 
Har følt meg heldig mang en morgen som får se dette. 


Her har jeg bare pyntet med diecuts og latt det være en hvit kant rundt bildet.

Her kommer side nr 2. Også denne med soloppgang (sorry)
Dette er mer en samle side fra en uke i mars.



Her kommer noen detalj bilder.


Også denne uken var det ut på tur om morgenen. Pyntet med stickers, farget chipboard sort og et blått hjerte.


Ikke alle bilder man er fornøyd med av seg selv, men her har jeg operert ut en visdomstann, så da blir det litt sånn passe. Pyntet med sort stickers og papirhjerte. Man må ikke alltid skrive på hvit bakgrunn. Her kommer teksten godt fram selv om det er røde striper på kortet.


Denne uken var Mollie med på jobb en dag, og jeg fikk trenet på senteret og unnet meg en juice etterpå. Nice:)
Skrivemaskinen min virket ikke, så det ble håndskrevne lapper. Tror det hadde blitt finere med maskinskrevet...

Det var det som jeg fikk ut at kitet. Jeg syntes det var veldig fint satt sammen. Pyntet, kortene - ja alt hang fint sammen og var gøy å jobbe med. 
Det er flere kort igjen, og de gleder jeg meg til å bruke en annen gang.


Ha en flott torsdag, snart helg!
Klem Bente-Heidi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar