torsdag 15. juni 2017

Minimondus pl-side

Hei. I dag er det min tur til å inspirere her hos Project life i Norge.
Jeg tenker ofte at NÅ, i dag, skal jeg lage noe skikkelig bra.

Jeg begynner med å finne frem tinga jeg vil bruke. Jobber på en stund, tar ett steg tilbake, fornøyd :-) Men ble den eksepsjonell???           Nei.

Jeg får alltid mine sider enkle og rene. Etter min smak. Så hvorfor prøve så hardt på noe jeg ikke mestrer. Hvorfor ikke bare være fornøyd med det jeg lager, det jeg liker?
Så det har jeg gjort i dag. Laget en fargerik pl-side på min måte.

Jeg holder for tiden på med å komme litt ajour med mitt eget liv album. Her har jeg scrappet bilder fra jeg var født og oppover livet. Er i dag kommet til år 2007 og årets sommerferie.


Her var vi på Minimondus i Klagenfurt i Østerrike. 
Ett flott sted som kan anbefales hvis man er på de kanter. 
Her finnes mange flotte miniatyrer fra mange verdensdeler. 
Som den kinesiske mur, Operahuset i Australia 
og selvfølgelig en del borger fra Østerrike.


Lommen jeg har brukt i dag er litt spesiell da den har noen smale små lommer. 
De er 5*10 cm.
Har her kuttet til ett kort så teksten ble stående på høykant.
Brukt en liten stickers på.


På dette bildet, har jeg kuttet åpning i Pl-kortet, sånn at jeg kunne tre bildet innimellom kortet.
På denne måten fikk jeg banneret over bildet på en fin måte.

Det var min inspirasjon i dag. 
Ønsker dere alle en flott dag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar