torsdag 20. juli 2017

Sommardag i juli

Hej!
Jag hoppas att ni njuter av sommaren även om det inte alltid bjuds på värme och fint väder. Bara känslan av att vakna på morgonen och inte känna några måsten tycker jag är underbart.
Idag tänkte jag visa er en somrig sida. Bilderna är från den 15 juli när vår yngste kille fyllde 8år.


Denna gången valde jag att enbart använda mig av mindre foton. Jag tycker att det är fint när det blir lite färg och mönster bakom varje foto. 


Korten är infärgade med distressdynorna "Twisted citron" och "Weathered wood".


Till denna sida har jag faktiskt inte skrivit texten på skrivmaskinen utan för hand. Jag tyckte att det passade bra till det lite slitna uttrycket på PL-korten.


På samtliga kort har jag stämplat med en clearstamp i form av en blomma.


Två dies som jag har använt till dekorationer på sidan är dessa. När man stansar bården med hjärtan så blir det små hjärtan från hålen och dessa fick också plats på min sida.

Jag hoppas att ni fick lite inspiration till ert sommarskapande och att ni testar på att göra egna PL-kort.

Sommarhälsningar från Sverige

DT - Emelie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar