torsdag 27. juli 2017

Uke-for-uke 24

Hei. I dag vil jeg vise dere min uke 24 for dette året. Det går fremover med mine uker, og i sommer har jeg fått jobbet meg litt innpå. Håper bare mitt engasjement varer resten av året :-)

Jeg tar bilde hver dag til ett gitt klokkeslett, i Juni var klokkeslettet 16.00 
Med små barn i huset blir det mye lek og da spesielt Lego. 
Men det blir koselig og se tilbake på om noen år, når den epoken er forbi. 
Og selvfølgelig blir det en del scrapping, da jeg nytter nesten hvert ledige minutt til dette :-)

Uke 24 er en dobbelside, bestående av en lomme i 12*12 og en lomme i 6*12


Den lille lommen har fått tittelkortet med teksten week i review.
Pl-korta jeg har brukt er fra ett pl-kit fra Scrapomania. 

Washi tapen jeg har brukt er fra Søstrene Grene


Bare digger dette bildet med Lego apekatten. Den er jo så søt :-)


Så over til side 2 og den store siden.
Her er det flest bilder, men også en del åpne plass til masse pynt.


Det ble mye scrappebilder denne uken. Men så sitter jeg på spisestua i stua, så jeg kan lett sette meg ned noen minutter, mens potetene koker og barna leker fint med hverandre. 


Brukt mye tekst som jeg har klippet ut fra pl-korta


Lag på lag med små pl-kort. Osteklut eller blonde under for å bygge opp og gi liv.



Det var min inspirasjon for i dag. Vi sees plutselig igjen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar