mandag 21. august 2017

Mix og Match som du selv vil:)


Hei og god mandag:)

I fjor sommer var jeg og en venninne på Solli Brug i Sarpsborg i anledning av 1000-jubileet her i byen. Jeg har faktisk ikke vært der før, så det var veldig på tide. Synes det var en vakker plass, men mange fine gamle bygninger, hyggelige mennesker som jobbet der og god kaffe. 

Jeg ønsket å lage noen sider som skulle få fram den gode og rolige stemningen som var på stedet, og derfor har jeg prøvd å holde meg til rolige farger og litt rolig pynting til å være meg.



Kortene er fra flere sett, og jeg har bevisst valgt kort etter farge. Jeg har også unngått å bruke kort med mye tekst og heller satt på min egen tekst med utklipp og chipboards.



Her har jeg brukt litt pynt fra Ali Edwards som jeg synes har utrolig fin stil, men kortene er fra et annet merke.


Kun en chipboard på et prikkete kort. Helt ulikt meg å ikke sette på mere greier.....


Pyntet med en chipboard av kork. Da fikk jeg skjult de menneskene som satt på kafeen og drakk kaffe :)




På  side 2 er det pyntet ganske likt, kort fra forskjellige sett og litt chipboards med tekst og pynt.

Det å ikke holde seg striks til et kit, syntes jeg fungerte mye bedre. Ofte så kan jeg sitte og snu og snu på kortene i et sett og ikke få de til å stemme. Nå som jeg bare valgte fritt av utvalget mitt etter farger så gikk det raskere og jeg ble veldig fornøyd med sidene.

Så mitt tips i dag er - la sett være sett - velg det du trenger fra hva du vil. Det kan være kit, mønster ark eller kort du lager selv. Mix og match:)

Ha en fortsatt fin dag. Klem Bente-Heidi









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar