tirsdag 26. september 2017

Septemberutfordringen - Gunillas tolkning

Hej Gunilla här,
Jag hoppas ni hänger med mig och tolkar musikvideon i månadens utfordring (se länk). 

Så här tolkar jag den härliga musikvideon som sprudlar av beach och sommar:




Sen lite närbilder. 
Jag fyndade en hel packe med pappersdekorationer på Netto i somras efter någons tips på "Project Life i Swedens" facebooksida, och har dekorerat med dessa små bilder, texter, pratbubbla och textremsor. 




PL-korten är i instagramformat, och inte så vanligt att få tag på, så jag har gjort egna vita kort också. 


 Jag tyckte bilderna med palmer, paraplydrink och ananas passade utmärkt till inspirationsvideon. 


På nedan bild syns också texten "Relax" och en liten textremsa "just chill" från samma packe med bilder, båda texterna passade bra till inspirationsvideon. 


Journalingen har jag gjort med skrivmaskin: 


Hoppas ni blir inspirerade att också tävla i utfordringen av att inspireras av en videofilm.

Tack för titten!
DT-Gunilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar