onsdag 25. oktober 2017

Din favoritt-project life side


 Av alle de sidene du har laget har du en favoritt?





Her er noen av mine favoritter
 som jeg har laget...












Hvorfor dette er mine favoritter? Veldig mye fordi det er bilder jeg er veldig glad i, bilder som sier mye om hverdagen vår...

Vi i teamet har bestemt oss for å ikke kjøre vanlige utfordringer mere, vi ser det kan være vanskelig å dele en del av sidene man lager, veldig ofte er det bilder som er for private til å deles til hele verden, slik har vi det også, det er ikke alt man vil dele, selv om vi vil ha det i albumen vår...

Vi kommer heller til å ha utfordringer som kan løses på forskjellige måter, noen ved å  kommentere, komme med tips eller som denne gang, komme med ett bilde eller link av din favorittside som du har laget.. Du kan komme ny eller gammel, om du har brukt den i en utfordring før gjør ingenting... Vi vil se...

Du kan legge en link til blogginnlegget ditt her i kommentarfeltet eller inne på facebook-gruppen vår....


Fristen er om 2 uker, den 8.november kl 23.55. Så trekker vi en av dere som har lagt inn deres favoritt.. Har du flere favoritter, så legg inn flere, men alle får ett lodd uansett antall favoritter ...

Vinneren får denne pakken med herlige vår-kort fra project life....

Jeg gleder meg til å se hva dere har som favoriter..
Linda

2 kommentarer:

  1. http://bodilshobby.blogspot.no/2017/10/skottland-49.html

    SvarSlett
  2. http://bodilshobby.blogspot.no/2014/09/pl-utsikt.html

    SvarSlett