mandag 20. november 2017

Deilige sommerdager i rosa eller blått


 Hei og god mandag!

I dag har jeg to sider i bloggen fra i sommer. Sidene har kun dekor og kort i 1 farge pr side. Rosa på den ende siden og blått på den andre.  Jeg prøver også å være mer økonomisk med bruk at lommeark, så derfor er begge sidene er på samme arket. I og med at jeg har hoppet litt hit og dit i tidsrom når det gjelder sidene mine, så er det mange baksider som jeg ikke har fylt. Men på disse to hadde jeg ferdige sider både på dagen før og dagen etter. Derfor laget jeg det på 1 side så det ikke skulle bli noen tomme baksider

Dette er den rosa siden:

 

 Dette er den blå siden:


Beklager litt ujenvn belysning, men alltid vanskelig med bilder nå på vinteren.

Motiv kortene er pyntet med bånd, gasbind og chipboards. Kortene er valgt etter farge, og jeg vet ikke helt hvem som er produsent. Synes jeg får mer ro på sidene når jeg bare går etter farge og ikke skal bruke kort som er i et sett.




Chipboarden er fra Ali Edwards. Liker så godt den litt enkle med fine stilen.


Pyntet med små stickers på noen av tekstene.


Litt rart bilde kanskje...men vi har en katt som tror han er usynlig i gresset. Tror ikke han vet han er helt svart i pelsen og lyser opp i det lysegrønne gresset:)

Noen ganger gir det en litt annerledes effekt når man tør å plassere pynten midt i bildet.


Jeg likte veldig godt de fire kortene i midten på side 2. Forskjellige mønstre men i samme farge  og med sirkler som går igjen så blir det sammenheng og det binder siden sammen. 


Det var alt for i dag. Ønsker deg en fin dag videre. Takk for at du tittet innom bloggen:)
Klem Bente-Heidi











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar