torsdag 9. november 2017

Good idea


Hei, I dag skal jeg vise dere en enkel side med bilder fra da jeg dro med  meg ungene på vil-vite senteret...
Og som overskriften på innlegget mitt sier: Good idea., det var det virkelig, vi var kjempeheldige med tidspunktet så vi var så og si alene der, tror det var 3 andre der når vi var der..
Goood tid til å utforske uten å måtte stå i evig kø...

På dette bildet av meg, der jeg erklærer meg selv som verdens flinkeste brønn-borrer, har jeg satt på ett klistremerke med Check me out. Og som dere ser, guttungen var ikke helt enig i min oppfatning om hvem som var verdens flinkeste, så jeg klarte akkurat å få tatt bildet før han kryssa vekk skjermen...


 
Jeg digger disse bokstavene, de er litt crazy, og rare, men så livlige og morsomme, og passer spesielt godt for å understreke lekenheten jeg ikke helt klarer å fange på bildene.. (Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fra senteret, jeg var jo opptatt av å borre brønner )

En kombinasjon jeg er veldig glad i, litt washi-tape, tråd og dotter eller bling...

 På denne siden har jeg brukt litt tykkere tråd, og faktisk hamp istedefor sytråd, og det fungerer veldig fint det og, det trenger litt mer lim for at det skal legge seg fint i motsetning til sytråd.


 Disse dottene  med slipekanter er jeg veldig glad i, jeg har brukt de i mange år, men nå i det siste har de blitt brukt veldig mye da jeg fant disse vakre fra Prima. Nydelige farger...



En enkel side, med crazy bokstaver, og litt pynt.
Alle kortene er fra samme kit fra Becky Higgins, men jeg er usikker på hvilket kit.

Ha en fin dag
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar