torsdag 23. november 2017

O jul med din glede

Hei. Det nærmer seg jul og dens koselige høytid. Jeg gleder meg masse til jul og syns det er kjempe kjekt og handle nisser og pynte og lage julegaver... Så i dag kommer det en jule-pl-side fra meg.



Hvert år lager vi marsipan konfekt til jul. De siste årene har dette hvert noe jeg og min samboer har kost oss med på lille julaften når barna har lagt seg. 
Og i 2016 var dette ingen unntak.

Det er deilig og kunne sette seg ned og kose seg sammen, etter at juletreet er pyntet, julestrømpene er fylt opp, og ribba står i ovnen. Kjenne på julens ro.


Denne gangen gikk jeg utenfor min komfort sone med lite bilde og prøvde lage en ren side.
Siden er veldig enkelt pyntet. Brukt reste papir og washitape, og litt tråd.

Noen tekst stickerser som forteller at nå er det jul.

På mandag begynner vi i PLIN vår årlige julekalender. Så her er det bare og følge med.
Nedtellingen til jul begynner :-)

Klem DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar