søndag 7. januar 2018

Julepapir

Godt nytt år til alle samen. Da er vi i gang med nytt år og for oss i PLIN nye muligheter. Der vi nå har inspirasjon til dere hver søndag.

Jeg har valgt og holde litt til på jula. Hvert år når vi åpner gavene våre, ser jeg med lengsel på alt det fine julepapiret vi kaster. Og hvert år tenker jeg at i år, da skal jeg lage noe av alt dette fine. Men det skjer jo aldri. Papirer blir kastet og så er de glemt. Men i fjor, da tok jeg faktisk og gjorde alvor av mine ideer. Jeg tok vare på noen biter av de fineste papirene, og bestemte meg for å lage en pl-side av de. Og det er den siden jeg vil vise dere her i dag.


Jeg har tatt bildet av mine julegaver, og laget en pl-side av de. 
Pluss at jeg måtte ha med det herlige nissebildet av lillegull :-)

Gavelappen i midten av siden er fra min niese. 
Hun er så herlig og skrev en så koselig hilsen på sin pakkelapp. 
Den måtte jeg selvfølgelig ta vare på.


Har klipt ut motiver fra papirene til å pynte med.


Fant en gavelapp som passet midt i blinken.



Brukt dymo maskin til å skrive teksten med. 
Pyntet med litt røde halvperler.

Det var dagens inspirasjon fra meg.
Klem DT-Elisabeth



1 kommentar: