søndag 28. januar 2018

Nyttårstur langs kyststien i Østfold

Hei og god søndag:)

Søndag er litt turdag her i huset, og det er det kanskje hos deg også. Så tenker du kanskje at du går de samme stedene, men husk å ta bilder alikevel. Det er så hyggelig å se tilbake på siden. Årstidene forandrer seg, og også menneskene du går sammen med.

Jeg mimrer litt tilbake til i fjor, for jeg er jo overhode ikke ajour med bildene mine. 
Men albumene mine blir fulle litt etter litt selv om jeg hopper litt frem og tilbake på om jeg scrapper gamle eller nye bilder.

Hvordan er systemet ditt? Hopper du frem og tilbake ettersom hva du har lyst til, eller liker du å jobbe deg frem i riktig rekkefølge?


Det var en fantastisk flott vinterdag 1. januar 2017. Litt kaldt, men som du ser på bildene ikke snø og litt sol. Deilig meg frisk luft etter en hel uke med feiringer:)




Jeg har laget siden utrolig enkel, for jeg ønsket ikke å gjøre for mye på bildene. Har brukt et flott restepapir med trær på og laget kort i midten. Pynt og utklipp fra blant annet Ali Edwards og Prima.


Pyntet med litt enamel dots i rolige farger.


Gjennomsiktige stickers er fine. De understreker ting uten å ta over hele bildet.


Det var siden min i dag. Vi sliter med feber, ørebetennelse og vonde halser her hjemme, så det er ikke alltid man får laget så mye som man ønsker. Men dette var faktisk alle bildene som jeg tok på denne turen, og jeg fikk fram minnet jeg ønsket med denne siden.

Ønsker dere en flott dag.
Klem Bente-Heidi





1 kommentar:

  1. Kjempefin side! Herlig papir....det matchet jo bare helt perfekt :)

    SvarSlett