søndag 18. mars 2018

Bye9design

Hei. I dag har jeg laget ett par pl-sider for Project life i Norge. Vi er så heldige å bli sponset av Bye9design som lager nydelige pl-kort. Som du lett printer ut på en helt vanlig farge skriver.
Denne måneden har Bye9design laget fargerike kort til feiringer. Det være seg bursdager eller andre feiringer i livet. Vi i Project life i Norge blir jo 4 år no i Mars så dette er mitt i blinken for oss.


Den første siden jeg har laget er av min bonusdatter da hun for mange år siden feiret sin 6 års dag.
Disse kortene passet jo bare så utrolig bra til denne anledningen


Når jeg printet kortene selv, kjente jeg på hvor lett det var å klippe kortene i stykker.
Det var liksom ikke så farlig, for vil jeg ha flere, så er det jo bare skrive de ut igjen, igjen og igjen.
Som på dette bildet, da jeg klipte ut kaken fra ett kort og Det er din dag fra ett annet kort.


Det fulgte også med tager, og jeg måtte selvfølgelig bruke en av de.
Passet fint til å sette på årstallet til jenten, og dato bildet ble tatt.


Her har jeg klippet ut bordene fra ett kort og limt de oppå bildet.
En fin måte og skjule detaljer man ikke ønsker ha med.
Kameraet og kakefest er klippet ut og limt på.
Kakekfest har fått en farget ramme rundt seg og 3D puter

*

Så over til neste side. Dette er en annen type feiring som jeg syns kortene passet perfekt til
Når lillegull mistet sin første tann.


 Her har jeg også klippet ut detaljer fra noen kort som jeg har limk inn på andre kort.


Pyntet med noen chipboard pynt jeg hadde liggende.


Du lurer kanskje på om det er vanskelig å bestille!
Gruer du deg til å måtte skrive ut kortene selv?
Lurer du på hvordan utskriften blir!
Er du usikker på om dette er noe for deg?
Kommer du til å klare dette?

Det er super enkelt å bestille kitet. Du kan følge linken her, bestille og betale med kort. 
Du får til-sendt filen på mail omgående, og du kan laste den ned til din data.
Da har du alltid tilgang til dine favoritt kort.

Skrive ut er veldig enkelt.
Når du har lastet ned filen, så åpner du den på din data.
Trykk på skriv ut og din skriver vil ordne resten.



På noen skrivere får du opp alternativer om hvordan du vil skrive ut, Tilpass bildene, og diverse. 
Her er det bare la alt stå blankt og skriv ut i naturlig størrelse.
Og ønsker du å skrive ut en enkelt side og ikke hele kitet, 
skriver du på "skriv ut vinduet" hvilket sidetall du vil ha skrevet ut, før du trykker print.


Det var min inspirasjon for i dag.
Tusen takk til Bye9design for ett lekkert kit som jeg fikk leke meg med.

Klem DT-Elisabeth

2 kommentarer: