søndag 15. april 2018

Minner fra barndommen - april kit fra Bye9design

Hei,

Våren er kommet og solen har varmet godt noen dager. 
I Østfold er vårene også konfirmasjonstid. Mange lager minnealbum til konfirmantgave og det nye kite til Bye9design som jeg har blitt sponset og fått leke meg med, er supert til dette. 
Her er det mange kort  og detaljer som passer fra baby til tenåring. 

Her ser du det flottet kitet:

Det er et kit som du bestiller og laster ned, for å skrive ut selv. Du kan skrive ut kortene så mange ganger du ønsker. Flott for sånne som meg som liker å klippe og tilpasse litt:) Du kan kjøpe det her.


Nå har jeg ingen barn som skal konfirmeres i år, men jeg har startet med å lage et minnealbum til min eldste sønn. Jeg har virkelig koset meg med å sitte å mimre 25 år tilbake i tid (fy som tiden flyr).



Min sønn har alltid vært glad i dyr, og det har vært mange kjæledyr i familien oppigjennom.  Denne siden viser noen av hans 4-bente venner fra da han var ca 2 år gammel. 

Kitet fra Bye9design er i friske og lyse fine farger som passer både til gutt og jente. Det er også en del kort som er hvite med sorte detaljer. 
Det likte jeg veldig godt, for da dro jeg inn litt doodeling som dekordetaljer.

Eller så har jeg klippet litt ut av kortene og satt sammen slik at siden fikk en helhet.


Dette kortet laget jeg selv av hvit bazzil, men har limt på tekst og detaljer fra settet, og drodlet.







Neste side er fra en ferie på Djursland i Danmark.
Det er kort fra det samme kitet som er brukt, men her har jeg brukt de med litt sterkere farge for å fremheve bildene mer.


Litt klipping og doodeling for å få kortene til å bli helt som jeg vil:)


Men disse bildene er bare så herlige i seg selv, at her er det kun et lite hjerte.



Håper at du fikk litt inspirasjon. Det som er fint når man lager minnealbum, det er at du kan blande temaet på sidene - enten så er det fra en hendelse, eller du kan dra frem et tema (som kjæledyr).
Ønsker deg en flott søndag videre. 

Ønsker du å kjøpe settet fre Bye9design, finner du det her.
Vi i design temaet har blitt sponset med et sett hver fra Bye9design, så du vil se et innlegg i måneden med disse kortene.









2 kommentarer: