onsdag 15. august 2018

Takk for meg:)


..... og så var min tid hos Project Life i Norge over.



Det er vemodig, men jeg er veldig glad for all den tiden jeg har vært med her. 
Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger og all inspirasjon fra dere som følger bloggen.
Det er en stor glede å ha blitt kjent med de flotte damene i design teamet og jeg ønsker de alt godt videre. Jeg gleder meg til å se hva de lager fremover :)

Jeg har funnet frem noen av mine sider, og det slår meg - jammen er jeg glad i farger:)
Jeg har lært så mye og fått utfordret meg på nye teknikker og måter å løse en side på, og det har vært utrolig lærerikt og gøy. 

Jeg skal fortsette å lage sider, men nå blir det nok mest for familien.
Project Life er den beste måten for meg å dokumentere det som skjer i livet, og jeg har blitt utrolig glad i albumene mine. Det er så godt å kunne titte tilbake og se på gamle minner. Det er også på sin plass å takke familie og venner for at de sporty har latt meg dele alle disse private minnene på bloggen her:)

Så med et ras av gamle sider takker jeg for meg.
Takk for følget og kos dere videre med Project Life og albumene deres:)
Klem Bente-Heidi



































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar