mandag 24. september 2018

Small things - great love

Vi er så heldige å ha en flott sponsor Bye9design med oss på laget! I dag vil eg vise dere hvordan eg har brukt septemeberkitet, small things. Visst du vil lese litt meir om kitet så finner du info her. Det er absolutt verdt en titt :-)


Det er ikkje ofte at eg ser med en gang hvilke bilder eg vil bruke til kit/kort. Men denne gangen så var det ganske opplagt. Det måtte bli sykkelturen sammen med dei håpefulle og turen til Terdalskjeipen. Fargene og tekstene på kortene passa ypperlig til bildene


Den første sida opphandler sykkelturen med mine søte små.


For at bildene og pynten skulle komme skikkelig frem, så har eg brukt kvite kort. All pynt er klipt ut fra kitet. Eg som tidligere ikkje klipte i et kort, er no blitt en racer til det. Muligens det har med at her kan eg jo printe ut så mange eg vil, så her er det bare å "ødelegge" ;-)






Dette kortet eg er fornøyd med, som sagt tidligere passer det ypperlig til fargene på bildene. Men eg syns også det gir en leken stil med alle rundingene. Dei tar opp både farger i bildene men også formen til ett sykkelhjul. Do small things with great love er stansa ut med en dies fra Kort og Godt. Dei andre er enten klipt ut fra kitet eller punchet ut.




Den neste PL-sida er fra en fjelltur tidligere i høst sammen med ei nær og god venninne. Til liks med den andre PL-sida, så har eg her også klipt ut all pynt fra kitet.


Enjoy little things passer godt til bilde og gir en påminnelse om at en gjerne kan se ned og ikkje bare bort/oppover når en er på tur. Det er mye flott å se på om en bare gir seg tid...



Det var det eg ville vise dere i dag med det herlige kitet!

Forresten, så er det en veldig kjekk mulighet med kitet... Lurer du på hva det er?
Jo regulerebare kort! Eg blei så ivrig at eg glemte heile muligheten, kom på den når eg begynte å skrive innlegget. Men det skal eg absolutt teste!

Klem DT-Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar