onsdag 26. desember 2018

Julafta

Eg er så heldig at eg har blitt ein del av dette flotte designteamet. Eg heiter Annelen og bur i Florø ilag med sambuar og ein katt . Jobber som sjukepleier på ei demensavdeling som nattevakt.


Eg har ikkje laga veldig mange PL-sider, begynte vel litt i 2016 med dette. Så føler meg ganske fersk... Men nokre sider har det blitt og synst det er ein flott måte å få brukt litt bilder.

Eg har nok scrappa i ca 10-12 år, begynte med å lage LO, men begynte etter ei stund med kortlaging. Men eg har alltid likt å pynte i albumer og tar vare på alt mulig som kan limast inn som minner. Men då visste eg ikkje at det var scrapping...

Eg har masse å lære innen PL, så trur å vere med i designteamet her vil gi meg mange flotte utfordringer og vere ganske lærerikt


Mi første PL side her i Project life Norge er ei juleside fra jula 2017. Vi pleier alltid å samlast heime hos oss, og det er koselig å få besøk av familien. På denne sida, måtte eg bruke bilda av katten Tommy og hunden Mac, sjøl om bilda absolutt ikkje er gode. Men dette blei Tommy og Mac si siste jul, så då blei desse bilda viktig å ha med.



Eg har brukt mønsterark, klistermerke og stempel frå Papirdesign. Eg lika godt å bruke dies og stempel på sidene mine. Og det fekk eg jo brukt på denne julesida :) Det var det eg hadde for idag

Klem DT-Annelen


10 kommentarer:

  1. Hi, fab fun LO. Love your cat ears. Congrats on joining the DT. Hugz

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å "hilse" på deg :)
    Kjempeflott PL-side og kort :)

    SvarSlett
  3. Vilken härlig julsida och fina minnen! Husdjuren betyder så mycket, såklart de korten också ska vara med <3. Ska bli spännande att följa dej fortsatt, välkommen till teamet - jag är också ny här...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dei blir en del av familien disse dyrene ❤ Takk for det. Blir kjekt å følge deg og 😊

      Slett
  4. Härlig sida, kul att du är med i teamet - välkommen!

    SvarSlett